neljapäev, 16. oktoober 2014

Probleemid eksportimisega

Tegin katsetamise pärast ühe mängu objekti Blenderis valmis.

Siin on video selle tegemisest.

Siin tekkis aga probleem.
Blenderis on kõik nii nagu peab, aga UDK-sse importides näeb objekt palju koledam välja.
UDK-s

Blenderis

Seda põhjustab varjutamis meetodi kadumine eksportimisel.
Kui me sellele probleemile lahendust ei leia, siis tuleb kõik objektid teha multikalaadses stiilis ilma varjudeta.

Tekkis ka teine probleem mängu enda poolelt, me peame leidma mooduse muuta mängija välimust. Eelmises postituses oli video, kus oli näha, et palli saab liigutada, see pall ei olnud aga mängija ning ei saanud näiteks kulda koguda, mängija sai lihtsalt seda palli liigutada. Mängija seisis tegelikult lihtsalt kuskil nähtamatult.

Kui selle probleemi saame lahendatud, siis peaks see tekitama rohkem võimalusi mängu täiustamiseks, seni aga ei saa me eriti midagi teha, isegi mitte lihtsat müntide kogumist (tegelikult saaks aga see oleks palju raskem, eriti kui münte oleks palju).



























Siin pilt sellest milline mängija välja peaks nägema. Selle joonise järgi tegin ka eelnevalt näidatud müüri jupikese.

3 kommentaari:

  1. Žürii kommentaar:
    eie meeskonnas paistab välja, et kokku on saanud hea kunstnik ja hea 3D graafika tarkvara tundja.

    Teie esitletud tegevuses paistis silma, et olite oma tegevuste skoobi koondanud detailidele. Soovitus: detailidega jõuab tegeleda ka siis, kui soovitud funktsionaalsus (animatsioon) on tööle saadud.

    Samas Teie esitlus ei veennud, et olete võimelised mängu tähtajaks valmis saama.
    Mängu kontseptsioon peaks rohkem toetama konkursi teemat.
    Soovitame Teil teha konkursitöö 3D teemal. Te saaksite sellega väga hästi hakkama. Tehke plaan, mida soovite visualiseerida ja realiseerige see!

    Idee: Joonistage tuleviku kool, mis asub kuu peal.

    VastaKustuta