laupäev, 4. oktoober 2014

Lihtsam palli juhtimine

Enne mängule visuaalse poole loomist tuleb mängule luua skelet, põhi, kõige lihtsamad sisendid, asjad, mis teevad mängust mängu ja mitte niisama animatsiooni. Sisendid võimaldavad mänjal teha valikuid, näiteks kas liikuda paremale või vasakule. Meie mängu sellisteks sisenditeks on vähemalt hetkel 5 nuppu: W, A, S, D ja tühik. Esimesed 4 võimaldavad palli liigutada ning tühik võimaldab palli pidurdada.

Siin on siis video hetkel olemas olevast mängust. Midagi peale liikumise siin teha eriti pole.


Asi mida tuli tegelikult veel varem muuta oli kaamera ning see kuidas ta pallile järgneb, sest vaikimisi on UDK-s kaamera esimese isiku vaates.

Kõik see palli ja kaamera liikumine tuli kuidagi ise teha ning ainuke viis selle saavutamiseks oli kas läbi programmeerimise või Kismeti. Kismetiga on võimalik saavutada samu asju, mida programmeerides, teadmata täpset koodi. Kismeti kasutamine on natukene sarnane Scratchile.




Mõned pildid Kismetist.

Mängu pole veel lisatud erinevadi objekte, need tulevad hiljem, kui programmeerimis pool enam vähem valmis. Objektide tegemiseks on kavas kasutada Blenderit, sellega on mänu juba algeline pall tehtud.


Pilt Blenderist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar