laupäev, 8. november 2014

Põhjalikumalt filmist ja koostööst

Meie film näitab tuleviku kosmosekooli ning seda, millega õpilased seal tegelevad. Algul näeb kosmose lifti ISE (International Space Elevator), mis viib õpilased odavalt ja turvaliselt orbiidile kosmosejaama. Õpilased jäävad kas sinna või lähevad sealt kosmoselaevaga edasi näiteks asteroidide vahele kosmoselaeva sõitu harjutama või hoopis Marsi laboritesse uuringuid tegema. Saab ka minna asteroidide kaevandajatele appi, inseneerid on alati oodatud.

Meie ega see film ei suuda tulevikku täpselt ennustada, aga mingi selline kool võiks tulevikus küll tekkida. Me ei hakanud ka seda filmi väga realistlikuks tegema, kuna see oleks palju raskem olnud ning võibolla ka mitte nii huvitav, näiteks kosmoselift oleks tegelikult ehituslikult väga keeruline, need ei saaks päris otse ülese minna ning seal oleks veel vähemalt 100 füüsikalist probleemi vaja lahendada.


Üldine ettekujutis tõelisest kosmoseliftist.


Koostöö poole pealt sujub meil kõik suhteliselt hästi. Rauno joonistab pilte, mille järgi on mul siis lihtsam 3D objekte või stseene teha.
Mina renderdan kõik 3D-s valmis ning saadan Raunole, et ta saaks siis öelda, mis võiks veel teisiti olla. Mina, pärast mitut tundi ühe stseeni kallal töötamist, ei suuda enam erinevaid vigu tähele panna, näiteks kas kaamera liigub liiga kiiresti või midagi hullemat nagu mingi tähtis osa on puudu.

Videoklippe saadame ka Rasmusele, tal on siis lihtsam ette kujutada, milline võiks olla taustamuusika. Rasmus saadab meile aeg-ajalt ka heliklippe, meie siis ütleme, mis seal teisiti võiks olla, näiteks algul tundus helitaust meie jaoks liiga aeglane.

Mina täiustan siis ka blogi.

Juhendaja Marika hoiab meid kursis konturssi infoga ning vajadusele aitab, näiteks kui oli vaja registreeruda.

Siin on veel üks uus stseen ning 2 täiustatud stseeni.




Kahe viimase puhul katsetasin ma ka ühte uut meetodit valgusefektide tegemiseks, tulemustega olen väga rahul.
Praeguse filmi eelis on see, et renderdamine ei nõua eriti aega. Terve film oleks põhimõtteliselt võimalik läbi vaadata Blenderis reaalajas renderdades, sarnaselt arvutimängudele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar